Nationaal Regieorgaan Praktijkgericht Onderzoek SIAFontys Pedagogiek

Recente Publicaties


Geurts, E. M. A., Reijs, R. P., Leenders, H. H. M., Simons, E. M. C., Jansen, M. W. J., Hoebe, C. J. P. A. (2024). 'I have discovered how to have faith in my students'; Negotiating a citizenship education curriculum with vocational education students.Sage Journals: Citizenship, Social and Economics Education.

 

Haasen, M. & Zijlmans, L. (2023) Op weg naar partnerschap. LBBO Beter Begeleiden, November 23, 12-15.

 

Haasen, M. & Diemel, K. (2022). Geef de jeugdhulpverlener toegang tot je klas. TIB 5, 17-19. 

 

Zijlmans, L. en Lemmers, B. (2022). Waarom moeilijk doen als het samen kan? Presentatie Voor de Jeugd Dag, 7-11-2022, Amsterdam.  

 

Leenders, H. (2022). Thuis en school goed op elkaar afstemmen? Zorg voor educatief partnerschapSpecial Ouderbetrokkenheid LBRT & Oudervereniging Balans 1, 6-9

 

Leenders, H., de Jong, J., Monfrance, M., & Haelermans, C. (2021). Samenwerken met ouders van zorgleerlingen - Collaborating with parents of at-risk students. Orthopedagogiek: Onderzoek En Praktijk, 60(6), 269–282.

 

Leenders, H., De Jong, J., Monfrance, M. & Haelermans, C. (2019). Samenwerken met ouders van zorgleerlingen. Tilburg/FHP: Working Paper Fontys Hogeschool Pedagogiek.


Leenders, H., De Jong, J., Monfrance, M. & Haelermans, C. (2019).Building strong parent–teacher relationships in primary education: the challenge of two-way communication, Cambridge Journal of Education, 1-15. DOI 10.1080/0305764X.2019.1566442


Leenders, H. & Mutsaers, P. (2018). Diversiteit waarderen in het primair onderwijs. Lessen uit Limburg. Zorgbreed. Tijdschrift voor integrale leerlingenzorg, 15 (4), 37-42.


Leenders, H., Haelermans, C., De Jong, J. & Monfrance, M. (2018). Ouders van basisschoolleerlingen in Zuid-Limburg over ouderbetrokkenheid. Pedagogiek, 38(1),47-73. DOI: 10.5117/PED2018.1.LEEN

 

 


<< terug naar het overzicht